×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fpsdrop med ny splitterny burk

Postat av naniutd den 25 Maj 2018, 16:01
5 kommentarer · 719 träffar
Tjenare era jävla legender!

Tänkte att när man har problem så finns det väl endast ett ställe man kan vända sig till och det är gamla goa Fragbite. Det är nämligen så att jag för första gången på 6 år tagit tag i spelandet igen. Köpte en helt splitterny burk men trots det så fpsdroppar jag vilket jag finner väldigt märkligt. Är i princip totalt ovetande om komponenter överlag, men det känns iallafall om du pröjsar runt 10k så skall du kunna spela utan fpsdrop. Jag ligger alltså oftast runt 200 fps, men ibland hoppar det ner till 150-140 och är väldigt sällan uppe på 300.

Har ni några tips överlag vad jag skulle kunna göra för att fixa detta? Har testat på att ladda ner lite configs, ändrat om i mina launchoptions, tankat hem dom nyaste drivrutinerna till grafikkortet och gjort en Windowsuppdatering.

Nedan följer mina komponenter:

Asus ROG G11CD-K | Intel i5-7400 3.00 GHz | 16 GB RAM | 1 TB HD + 128 GB SSD | GeForce GTX 1060 6GB | Windows 10

Vore underbart om någon hade några tips på vad jag kan testa.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..