1
Dålig FPS efter formatering
Postat av KJELL_KRIMINELL den 3 Oktober 2017, 15:09
1 kommentarer · 444 träffar
Hej,
Innan jag formaterade om min dator så låg jag på en FPS mellan 100-150. Inte jättehögt, men då jag inte har några supergrejer i burken så är det helt klart spelbart enligt mig.
Nu när jag skulle testa lira (CS:GO och Overwatch) efter att jag formaterat, så ligger jag på 40-50.
Det enda som är annorlunda nu efteråt är att min SSD inte längre funkar, så den pluggade jag ur och installerade allt på min HDD istället.
Kan det vara anledningen till att allting blivit så otroligt mycket sämre? Annars har jag ingen aning.
Tacksam för all hjälp.
Operativsystem: Microsoft Windows 7 och senaste drivrutinerna
Processor: Intel Core i7-2600 3.4 Ghz
Moderkort: MSI B75A-G43 (MS-7758)
Minne: 8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz
Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB
Hårddisk: Western Digital WDC WD20EARX-00PASB0 SCSI Disk Device (SATA) 1.8TB
Innan jag formaterade om min dator så låg jag på en FPS mellan 100-150. Inte jättehögt, men då jag inte har några supergrejer i burken så är det helt klart spelbart enligt mig.
Nu när jag skulle testa lira (CS:GO och Overwatch) efter att jag formaterat, så ligger jag på 40-50.
Det enda som är annorlunda nu efteråt är att min SSD inte längre funkar, så den pluggade jag ur och installerade allt på min HDD istället.
Kan det vara anledningen till att allting blivit så otroligt mycket sämre? Annars har jag ingen aning.
Tacksam för all hjälp.
Operativsystem: Microsoft Windows 7 och senaste drivrutinerna
Processor: Intel Core i7-2600 3.4 Ghz
Moderkort: MSI B75A-G43 (MS-7758)
Minne: 8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz
Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB
Hårddisk: Western Digital WDC WD20EARX-00PASB0 SCSI Disk Device (SATA) 1.8TB