Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Måste fan välja!

Postat av xNp den 24 December 2003, 02:20
39 kommentarer · 83 träffar
Jag har 2500kr... jag ska uppgradera min dator lite hade jag tänk... min nuvarande hårdvara består av:

Vattenkylning (dock bara till CPU blocket)

AMD Barton 3000+

Gigabyte 7VXAP Ultra

256 MB DDR ram

160 GB HDD

GeForce 4 mx440 se 64MB

Asså, jag behöver nytt grafikort, men jag har 100fps i cs so lixom kanske inte det första man ska priotera... lite lite ram :/ ... nytt moderkort med dual channel ddr och stöd för 400mhz bus och 6.1 ljud till mitt surround hade inte suttit fel... nu är frågan vilket jag ska pritera först...

vad tycker du jag ska köpa för datordelar... jag är datorkunnig så de är lixom igntligen inga problem o välja ut min hårdvara men vill ah lite tips från er grabbar, ni kanske har ett nytt moderkort som ni tycker är något extra eller liknande... vill ha så mycket tips som möjligt, gärna lite urls till era förslag med :)

Med vänliga Hälsningar... Richard

over and out!

edit: som jag skrev i inlägg #3:

Vill inte ha Radeon... gillar inte ATI produkter.. buggskit ^^ (ni som använder ATIs prylar.. ta inte illa upp, detta avr min åsikt)

som sagt av detta min åsikt, dvs att du kan bespara dina komentarer ang. detta då jag inte bryr mig om vad du tycker om ATIs grejjer...

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..