Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hårddisk sönder???

Postat av Leifi Plomeros den 5 Januari 2017, 12:01
1 kommentarer · 408 träffar
Hallå!

Ja skulle behöva lite hjälp ifrån er datakunniga angående att jag har stött på ett problem med min burk.

Mitt spelande har legat lite på is på den senaste tiden, men igår fick jag tillbaka suget och tänkte spela lite.
Började med att jag startade csgo och hade ungefär 20-70 fps och min sv var röd hela tiden, har aldrig haft några problem med detta tidigare utan alltid suttit på stabila 200-300 fps.

Eftersom jag inte spelat på ett tag så passade jag på att installera dom senaste drivrutinerna men det gjorde ingen skillnad.

Har även på senare tid ganska ofta stängt av datorn via knappen där bak på burken och jag känner verkligen hur datan laddar ovanligt långsamt än tidigare.

Så min fråga är, kan det vara min hårddisk som börjat ge upp? (den har nämligen ett par år på nacken)
Kan en omformatering lösa problemet, eller borde ja införskaffa mig en ny hårddisk?

Tack på förhand!

//Leffe
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..