×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

USB Portar Dör mitt från igenstans / Datorn Vägrar att stänga av

Postat av TheSeriesMan den 22 December 2016, 20:32
2 kommentarer · 460 träffar
Tjena Fragbiters! Det är såhär att nu när jag e slut å orkar inte tänka vad problemet är vänder jag min sida till er för ni kan nog mycke bättre än mig.

Så det är såhär för kanske 2/1 vecka sen så börja mitt headset krångla och antar ju då att det är ett problem med headsetet själv för har använt väldigt mycke sen april förra året eller förr förra året minns faktiskt inte men iallafall det verkar inte vara problemet..

Det är såhär sitter vid datorn å spelar eller youtube och då mitt från igenstans dör 1 USB 2.0 Port på baksidan och båda USB 2.0 Portarna på framsidan så mitt headset och dör och jag får pyskbryt på det och när det händer så kan jag inte kolla på videos för då av nån anledning så blir det bara något skit att den inte kan visa videon och någon error kod på youtube.

Och då startar jag om datorn för då vet jag att det fixas sig en stund iallafall men då så stängs inte datorn av fast alla skärmar släcks så det ser ut som den har stängts av men allt lyser fortfarande men då klickar jag på reset knappen och då blinkar Hårddisk lampan några gånger sen gör den inget mer den sitter fortfarande på å gör inte ett piss så måste döda strömmen helt eller hålla in start knappen så han dör och som sagt jag får pyskbryt på det.

Så om nån kan hjälpa mig med det skulle jag bli himla glad :) Å glömde säga jag tror det kan vara något med modekortet? men vet inte :/

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..