Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Datorbygge för CS:GO

Postat av Meroxity den 19 November 2016, 04:06
9 kommentarer · 584 träffar
Tjena! Lirade mycket CS i mina yngre dagar, och även CS:GO under 2014-2015 sedan sålde jag min dator då den bara stod och samlade damm, kände att det var bättre att sälja den istället för att den skräpar och går sönder.

Nu när studier börjar minska och man har fritid på vardagar när man stämplar ut från jobbet så känner man för att lira lite igen! Jag har dock inte så stor lust att pumpa ut så många tusenlappar, men har allt förutom en dator hemma, d.v.s. skärm och sånt.

Det enda datorn behöver klara av är ju just CS:GO, och spelar på 640x480 eller 1024x768. Hade tänkt att bygga en billig liten dator för ca. 4000 kr vilket jag tycker borde räcka.

Ska kunna lira CS:GO utan FPS-problem eller liknande, kolla Twitch på source-kvalité, sitta i Skype/Discord/TeamSpeak och mingla lite.

Priset måste inte ligga på 4000, kan ligga på t.ex. 3800 eller 4200, kom med olika förslag och varianter! Är inte så bra på datordelar, är mer utav en mjukvara-kille! :)

Tack på förhand!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..