2
Formaterade datorn, hjälpte inte.
Postat av Shiver yo mama den 27 September 2016, 23:26
20 kommentarer · 434 träffar
Tjenare. Har haft ett sjukt drygt problem med min dator, ända sedan jag fick den. Jag har inte fått ut hela min prestanda i spel etc, jag laggade i CSGO och andra spel som det inte ska vara några problem att köra med mina specs. Sedan när jag tabbar ner så laggar musen efter, det blir typ delay på musen i några sekunder, varje gång jag tabbar ner händer detta och det tar även jättelång tid att tabba upp.
Idag så formaterade jag datorn då jag trodde att jag hade ett dåligt OS, så jag installerade ett nytt och då funkade allting som det skulle, 0 fps drops allting var hur smooth som helst, och det laggade inte heller när jag tabbade ner, och det gick snabbt att tabba upp.
Men sen lämnade jag datorn i en timme, kom tillbaka och testade lira igen, denna gång så fick jag fps drops och alla de gamla problemen verkar vara tillbaka... Någon som har en aning om vad fan det är som är fel?
Idag så formaterade jag datorn då jag trodde att jag hade ett dåligt OS, så jag installerade ett nytt och då funkade allting som det skulle, 0 fps drops allting var hur smooth som helst, och det laggade inte heller när jag tabbade ner, och det gick snabbt att tabba upp.
Men sen lämnade jag datorn i en timme, kom tillbaka och testade lira igen, denna gång så fick jag fps drops och alla de gamla problemen verkar vara tillbaka... Någon som har en aning om vad fan det är som är fel?