Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Objektiv till Canon 650D

Postat av KaitarN den 8 September 2016, 23:53
5 kommentarer · 370 träffar
Hejsan Fragbite!

Jag ska tillsammans med en kompis ut och upptäcka världen och skulle vilja föreviga vår resa genom att ta lite bilder. Dessvärre anser jag att bilderna jag tar med min Canon 650D inte blir så bra som jag hade önskat, just nu sitter det ett standard objektiv som man fick med när jag köpte den. Efter lite research på the world wide web insåg jag att bilderna kan förbättras markant genom att byta objektiv, så efter ytterligare några sökningar inser jag att jag är helt vilse i denna stora djungel av objektiv och vänder mig därför till er lite mer erfarna mästerfotografer!

Nu sitter det ett 18-55 IS II objektiv på och undrar om jag kan få ett bättre för max 1000kr, syftet med objektivet är endast för bilder och inte filmer.

När jag ändå slänger upp en tråd kan jag även passa på och fråga om ni har några "go-to" inställningar på kameran som oftast fungerar? Just nu kör jag helt standard.

Mvh
Kaitarn

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..