dator fel! söker mobo post speaker
tjena!
satte ihop en dator idag och får inte ens upp BIOS. Allt verkar funka som det ska med fläktar, grafikkort osv men skärmem förblir svart när jag startar datorn. Testat att ta ut allt o bara starta med cpu och kylaren men bios kommer ändå inte upp. Förmodligen CPU fel men då jag är osäker så undrar jag om någon vet vart man kan köpa en POST högtalare så man kan höra vad som är fel (fick inte med en i chassi eller mobo) någon som har en liggande hemma eller npgon som vet var man köper en? all hjälp skulle uppskattas!
En polare till mig och en polare till han(HEHE) var in till ett gammalt hus i trakterna där dom bor. Men det visade sig att huset ägdes av någon och nu får han inte gå på stan själv o.s.v.
Hells Angels är efter honnom för ägaren var tydligen medlem eller något sånt. Ganska läskigt om jag får säga det..
Sen läste jag #204 och la märke till vem författaren var. Säger bara - Don't let him have it! Du är löjlig litzor! Hoppas att du har mer respekt irl!
puss!
grejen är att om han lyckas få ihop sina 100k så kommer killarna att pressa han på mer å mer pengar som dom vet att han aldrig kmr kunna få ihop (när han inte betalar tillbaka så torterar dom han lite och säger att nästa gång så är det slut med han eller nån familjemedlem osv).. Dom säger att saker har blivit försenade, maffiakillen var skyldig någon annan pengar pga hans skuld osv, saker för att sen tvinga han till massa skit, bull men det är så det funkar i den kriminella världen
dålig myt dessutom
Om detta nu stämmre dock så försök ta hand om din polare och visa han den ljusare vägen
Hoppas allt går bra
fred o kärlek
Tror du han tvärt lägger av med sina droger och aldrig mer sysslar med sånt och ett tack är allt du får?
Eller tror du att han kommer fortsätta med skiten, eftersom han nu är räddad ur situationen?
hahahaha sånt gör inte dom. Lovar dig. Din kompis ljuger för dig.
"Tjenare, är det HA? Bra, ehm min polare är borta och jag undrar bara om ni har dödat honom?"