Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Hörlurar och mikrofon för 3200kr

Postat av kennethBOT den 17 Juli 2016, 00:10
11 kommentarer · 679 träffar
Tjena så här ligger de till, jag har idag ett par SteelSeries siberia 800(tidigare h wireless) som för andra gången spruckit i fästet mellan hörlur och huvudbandet så är trött på de och tänkte att nu får de vara nog på plastiga gamingheadset.

Jag ska lämna tillbaks dom på NetOnNet och kommer då få ett presentkort på värdet av headsetet och vill ha lite förslag på riktiga hörlurar och bordsmikrofon från deras hemsida, det är inte helt fel om jag även kan fästa mikrofonen i en arm i framtiden men vill kunna ha den på bordet just nu.

De jag kollat på nu är Audio Technica ATH-M50X som hörlurar och Blue Microphones Yeti USB som mikrofon, är de någon som vet om denna kombo är något att ha? Jag spelar allt möjligt men mest cs,wow och lär bli en hel del BF1. Skulle man behöva en DAC (tänkte testa utan först) så har jag kollat på en Optoma uDAC3 Black om den är något att ha?

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..