Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator problem

Postat av Sl@y3r den 14 April 2016, 20:13
9 kommentarer · 730 träffar
Tjo

Jag har stött på ett dator problem, min dator slutar fungera korrekt efter ca 10-15 minuter efter det att jag har startat datorn.
När datorn slutar att fungera så fryser den till typ, mus,tangentbord,headset slutar att fungera eller, det blir precis som att de inte ens är inkopplade i datorn, detsamma gäller skärmen, allt fryser sig bara och jag kan inte göra något. Men datorn är fortfarande igång och jag kan tex, trycka ut cd läsaren.

Enda sättet som jag kan komma ur denna knipa är att stänga av datorn med hjälp av startknappen (på själva datorn) för att sedan starta upp den igen där samma problem uppstår. Det spelar ingen direkt roll vad jag gör på datorn däremot om jag inte gör något alls tar det något längre tid innan den fryser.

Det jag har testat för att fixa problemet, startat datorn i felsäkert läge för att se om datorn frös sig då (gjorde den inte) kört en CClenear scan (i felsäkert läge) skannat datorn med AVG och malwarebytes (också i felsäkert läge), blåst rent datorn på damm, jag har även försökt att formatera datorn men den dog en bit in i processen. Allt detta utan resultat.

Finns det något mer jag kan göra eller äre bara lämna in skiten och se vad dom säger om det?

Tack i förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..