0
Grafikkort Temp Problem.
Postat av TheSeriesMan den 7 April 2016, 18:03
7 kommentarer · 560 träffar
Tjenare mitt grafikkort har börjar överhetta nu efter 4 långa år. Har ett AMD Radeon HD6970 av PowerColor och jag spelar oftast typ GTA V , Far Cry 4 , Arma 3 osv och har börjat hört att den börjar låta mycket efter 10-15 min och jag brukar städa datorn ofta men inte för ofta och sen går jag in på ett program jag har som säger att mitt grafikkort Låg på ungefär 80-87 Grader men kollade på någon sida som sa att det var ´´Acceptabelt´´ så jag bara okej?? men nu när jag spelar GTA 5 har jag märkt Verkligen ett Enorm steg från det så jag går in på programet för att kolla igen,
Och då ser jag 95,5 Grader och jag så klart slog av spelet för att inte börja närma sig 100 grader, men vad ska jag göra??? Funderar på köpa nytt grafikkort som jag prata om i min tråd men iaf vad kan jag göra för att ändra på tempsen?
Och då ser jag 95,5 Grader och jag så klart slog av spelet för att inte börja närma sig 100 grader, men vad ska jag göra??? Funderar på köpa nytt grafikkort som jag prata om i min tråd men iaf vad kan jag göra för att ändra på tempsen?