Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn ger upp

Postat av taffydy den 11 Januari 2016, 22:12
1 kommentarer · 582 träffar
Tjabba!

Idag när jag startade datorn fungerade ingenting (hade strömsparläge). Kunde inte surfa runt på nätet och när jag startade program så svarade det inte..

Startade om datorn, efter att jag hade loggat in så kom jag till hemskärmen och det laddade och laddade.. Har Spotify och steam att det ska startas upp men det kom inte upp. Testade att starta chrome men inget hände. Testade även att starta aktivitetshanteraren men inget där heller.

Testade ytterligare en gång att starta om datorn men samma problem och en gav jag datorn en lätt rak höger på sidan och den stängdes av och när jag startar den nu så bootar den upp och stängs av och sätts på? Får ingen signal från skärmarna heller.

Sökt runt lite från mobilen men hittar inget, vad ska jag göra? Köpa ny dator eller byta ut? Hjälp!

Tack på förhand!
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..