Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NY FLÄKT BRÅKAR

Postat av elreeeey den 5 Januari 2016, 23:48
18 kommentarer · 594 träffar
Hejsan alla 30 slak.

Okej, köpte en heat gaming dator för snart 2 år sedan tror jag. Redan efter 6 månader pajjade fläkten och fick hemskickat en ny, även den krasade.... Så då skickade dom en vattenkyld fläkt, även den nu ger ifrån ett ljud från helvetet. Precis som att något ligger emot själva fläkten... ett sorts tickande ljud. Får väl lägga till att det var pågrund av dessa tickande ljud som jag bytte ut original fläkten och EN TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!! alltså inne på den 3:e fläkten nu...

Hat slängt iväg mail till heat gaming, men det verkar seriöst vara ett jävla pissbolag. I min senaste korrespondens med heat gaming, fick jag förklarat för mig att dom skulle flytta bort från om det var just dessa burkarna eller vad fan det var. Något var det iaf....

Så därför vänder jag mig till er kunniga då jag inte har en aning om vad som kan vara fel, har gjort lite basic shit som att plocka isär och dammsugit osv.. men det hjälper inte.

SNÄLLA FRAGBITE HILFE!!!!!!!!!!!!

eventuella stavfel bjuds på, ha det så jävla gött det bara går! TJOO och tack på förhand.

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..