Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Elgato capture card

Postat av sh1ver den 2 Januari 2016, 23:01
6 kommentarer · 531 träffar
Tjenare, jag fick låna ett capturecard av en vän som främst är till för att streama xbox/ps4 osv men det ska tydligen även fungera till dual-pc stream. Det är så att jag har försökt på alla sätt att få det att fungera men min streamdator vägrar att få bild från min speldator. Jag har kopplat hdmi från datorn till hdmi IN på elgaton, sedan tagit usbkabeln och kopplat in till streamdatorn, även kopplat in HDMI out till min skärm om det spelar någon roll alls dvs. Saken är den att jag får upp den i speldatorn så jag kan dubbla skärmen med elgaton, samt får upp den som source i OBS på min streamdator. I drivrutinerna så står det bara "no capture devices found." likadant i OBS när jag drar en preview stream, har testat att ominstallera drivisar osv också, någon som har någon idé hur jag löser det?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..