Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Speldator hjälp!

Postat av gnezi2000 den 14 November 2015, 17:01
10 kommentarer · 494 träffar
Hej freggabajt!

Jag sitter på lite extra pengar, har flyttat hemifrån så har inte längre min stationära speldator tillhands. Därför skulle jag vilja bygga en riktigt bra gamingdator som klarar allt det senaste så jag kan börja mitt spelande igen, då jag även har fiber i min lägenhet så kanske det blir lite streaming på twitch.

Kan någon vänlig själ plocka ihop en kundvagn på inet eller liknande och hjälpa mig få ihop en dator som klarar av mina krav? Försök få det så billigt som möjligt, budget är väl runt 10-15k.

Kan någon även visa vart jag kan köpa två bra skärmar för en billig peng? Är det värt att gå till blocket för det ändamålet?

En till fråga jag har är om det är lätt att byta ut delar på datorn om man vill uppgradera till exempel processorn eller liknande? Är det svårt att hitta saker som passar med de andra delarna?

Tack på förhand!

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..