Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med bredband

Postat av crucafixion21 den 29 Oktober 2015, 19:00
6 kommentarer · 284 träffar
Hej, snart tar mitt bredband med ComHem slut och det har inte varit något vidare posetivt, så då vill ja ha något annat bredband från ett annat företag,

Så ja undrar om du vet något bra pris och bra bredband för nån som inte behöver världens bästa men något som är okej och så, vill säga också, är ingen nätverks teknisks person, så jag vet inte så mycket om sånt, vill bara ha ett bredband som inte stänger av sig randomly som comhems gör,

Prisen jag är ute efter är 199,299, och om det finns ett erbjudande med boxerlåda eller nåt sånt, är det ännu bättre, vill allafall inte sitta och betala 400 kr för bredband som jag gör just nu med comhem...

Så igen, jag är ingen nätverkstekniker, vill bara ha ett fungerande internet för spel och för att se videos på youtube utan att det ska ta 4 år för den att buffra videon och så vidare!

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar