1
Hörlursförstärkare Argon Problem
Postat av LÅST KONTO 161411 den 22 Oktober 2015, 16:25
6 kommentarer · 338 träffar
Hej Fraggers,
Alltid älskat ljud, haft mina denon och min argon i många år!
Ett problem har uppstått när jag flyttat min hörlursförstärkare en gång att den nu brusar så in i helvete speciellt med många processer uppe på datorn.
Grejen är att jag haft detta problem en gång innan, har flyttat tillbaka den men det löste inte problemet! Kommer inte heller ihåg hur jag löste detta, vet att mycket trådlösa prylar kan skapa störningar men detta är inte fallet den här gången.
Så nu undrar jag om någon har lite tips o trix?
Information:
1. Nej jag har inte sprängt sönder mina lurar, jag vet att det är min förstärkare problemet sitter i.
2. Nej jag har inte tappat den eller gjort något konstigt med den.
3. Det har ingenting med mjukvaran att göra.
4. Det är inget glapp, bruset blir värre ju mer jag gör på datorn, t.ex. startar Dota 2 och har på spotify och gör mycket moves med musen så blir det mer brus.
Uppskattat som fan med lite hjälp!
Alltid älskat ljud, haft mina denon och min argon i många år!
Ett problem har uppstått när jag flyttat min hörlursförstärkare en gång att den nu brusar så in i helvete speciellt med många processer uppe på datorn.
Grejen är att jag haft detta problem en gång innan, har flyttat tillbaka den men det löste inte problemet! Kommer inte heller ihåg hur jag löste detta, vet att mycket trådlösa prylar kan skapa störningar men detta är inte fallet den här gången.
Så nu undrar jag om någon har lite tips o trix?
Information:
1. Nej jag har inte sprängt sönder mina lurar, jag vet att det är min förstärkare problemet sitter i.
2. Nej jag har inte tappat den eller gjort något konstigt med den.
3. Det har ingenting med mjukvaran att göra.
4. Det är inget glapp, bruset blir värre ju mer jag gör på datorn, t.ex. startar Dota 2 och har på spotify och gör mycket moves med musen så blir det mer brus.
Uppskattat som fan med lite hjälp!