Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HJÄLP Ljud-Kort SENNHEISER

Postat av ZiKJH den 13 Oktober 2015, 21:04
7 kommentarer · 284 träffar
Jag har just köpt ett http://www.inet.se/produkt/6607032/sennheiser-game-zero#/specs (headset). Ljudet är dock bedrövligt enligt mig. Jag antar att det är pga mitt ljud kort, eftersom min dator är väldigt "outdated". Vet inte en vilket ljudkort jag har, men antingen "Realtek high definition audio" eller " Integrerat Realtek ALC888S-ljud"
Iaf, vad jag har förståt så är det ljudkortet som inte kan förse headsetet med tillräcklig "Ohm". Så jag undrar borde jag köpa ett nytt headset? Som mitt ljudkort kan klara av. Eller borde jag köpa ett annat ljudkort? Isf vilket? Har du ett Seinheiser Game Zero headset, isf vilket ljudkort sitter du med samt funkar det bra med ljudet osv.

Ljudet just nu för mig är iaf som sagt bedrövligt, mina tränings hörlurar är mycket bättre för 99 :- Jag är inte vassast på just ljud kort så sorry om jag verkar otydlig.

Tack på förhand!

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..