Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem.

Postat av matthewjke den 15 September 2015, 21:32
2 kommentarer · 335 träffar
Tjena boys. Jag har ett rätt märkligt problem med min dator. När jag till exempel spelar CSGO/WoW så händer det rätt ofta att spelet fryser sig och jag måste vänta 4-5 sekunder innan det sen står att spelet inte svarar längre. Ligger på stadiga 128 fps i cs(kör max fps 129) när jag lirar. Jag kör med ett amd-kort(GIGABYTE HD6950) och när jag fryser så får jag ett felmeddelande från cataclyst som säger "Grafikdrivrutinen AMD har slutat fungera och har återställts." Jag har kollat om min processor går för varmt, den ligger på 40-50 grader när jag spelar vilket jag förstått är att det inte är för mycket. Förövrigt körs datorn på en i5 av äldre kvalité. GPU är inte heller för varmt vad jag har lagt märke till. Nån som vet vad felet är? Allt är ominstallerat, nyaste drivrutinerna osv osv. Förut då jag blev nedtabbad fr samma felmeddelande kunde jag iallafall tabba upp CS igen men nu kraschar det och svarar inte istället. Jag misstänker att de är överhettning för då jag har kyligare i rummet fungerar de bättre, för övrigt har jag öppet chassi ifall de har nån betydelse.

Vet ej vad jag mer tycker är nämnvärt, är väl inte extremt kunnig på datorer men har väl en viss kunskap ändå.

Tack för mig.

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..