Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Oj hade också så i en månad, pissade konstant, drack en glas vatten så var jag tvungen och pissa efter en kvart.
Har dock inte så längre.
Kan de vara diabates?
Efter lite undersökning på google så kan du har drabbats av följande: Diabetes, urinvägsinfektion, stress, koffeinmissbruk, parkinson, alkoholism, njursten, förstoppning, mens, nocturi, prostatabesvär, hjärtproblem, multipel skleros... finns här om du vill prata<3 Lycka till broder!
Ok helt seriöst nu då så lär det inte vara något farligt. Kan också ha perioder av mycket pissande utan att dricka överdrivet mycket. Det här är det enda du märkt liksom? Att du pissar mycket? Inte trötthet eller något annat?
Kan vara så att du har högt blodsocker (Diabetes) Har själv diabetes och det var så jag upptäckte det, pissade 2-3 gånger på natten och var törstig. så om du börjar dricka mer än vanligt och pissar mer så bör du uppsöka läkare eller ta ett blodsocker om du vet någon som har en blodsockermätare. Lycka till
Har själv diabetes typ 1 och haft det i 12år. Som andra säger här så kan det bero på första stadiet till diabetes. När jag fick diabetes så pissade jag som fan och drack som fan. Så du borde kolla upp det iaf. Förkylning som du säger att du haft kan "aktivera" diabetes för dig så att säga, virusen du får i kroppen. Sen borde du kolla om du har nån i släkten som har eller haft diabetes och om det därmed finns större chans att du kan få det även om dom inte riktigt kommit fram till att det är ärftligt så brukar dom säga andra generationen och det stämde på mig och en annan jag känner till 100%.
Du har troligtvis absolut inget att vara orolig för, nej det funkar inte så att man vänjer sig vid det, det har att göra med hur mycket du dricker. På sommaren dricker folk alltid mycket mera så det verkar inte alls så konstigt om du pinkar mer. Du är ju bara en skolpojke ännu så jag tror inte alls du behöver oroa dig för någon sjukdom, men visst bekymrar det dig så får du ju kolla upp det med en doktor, svårare än så är det inte.
EDIT:
Efter att ha läst lite svar här så blir jag sjukligt förvånad över att många har diabetes?! vafan det ska man inte få vid eran ålder, ja ok jag vet inte er exakta ålder men antar att det är 15-25 som flest är här. Det är ju verkligen skrämmande utveckling, vafan har hänt?
#37 Din respons bevisar att det faktiskt är något att skämta om :D
Har diabetes i släkten så det är inte som att jag skämtar om hur roligt diabetes är förstår du väl. Det är roligt att säga till någon på internet att dom har fått någon sjukdom helt enkelt. Ta en chilltablett, knäpp på någon skön låt och ta't lugnt
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
3-4 gånger låter inte så överdrivet, jag pissar nog ett par gånger fler än så under en arbetsdag
Sluta drick vatten = mindre piss = problem s0lved
Har dock inte så längre.
Kan de vara diabates?
Nej men seriöst. Diabetes.
Ok helt seriöst nu då så lär det inte vara något farligt. Kan också ha perioder av mycket pissande utan att dricka överdrivet mycket. Det här är det enda du märkt liksom? Att du pissar mycket? Inte trötthet eller något annat?
EDIT:
Efter att ha läst lite svar här så blir jag sjukligt förvånad över att många har diabetes?! vafan det ska man inte få vid eran ålder, ja ok jag vet inte er exakta ålder men antar att det är 15-25 som flest är här. Det är ju verkligen skrämmande utveckling, vafan har hänt?
Har diabetes i släkten så det är inte som att jag skämtar om hur roligt diabetes är förstår du väl. Det är roligt att säga till någon på internet att dom har fått någon sjukdom helt enkelt. Ta en chilltablett, knäpp på någon skön låt och ta't lugnt