Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny hårddisk! Hjälp en noob!

Postat av Justin Bieber den 16 Februari 2015, 14:39
2 kommentarer · 474 träffar
Tjena! Jag har en halvkass Asus dator som jag använder i min jobb-lägenhet när jag är iväg och jobbar. Hemma har jag en bra dator som en bekant satte ihop åt mig, och jag som är oduglig på datorer och allt som hör till skulle behöva lite hjälp med en ny hårddisk till min Asus dator. Som sagt, datorn är inte något att ha men den duger för att fördriva tiden i en lägenhet där man spenderar en vecka i månaden.
Jag köpte den för 1,5 år sedan och allt är standard. Hårddisken nu, som är på väg att gå sönder är standard, typ gh95n( vad det nu betyder)
Det jag undrar, som okunnig är vad för hårddisk bör jag köpa nu. Eftersom jag bara använder datorn vid få tillfällen behöver det inte vara något monster eller det bästa utan en fullt duglig hårddisk helt enkelt. Vad jag har hört ska den nuvarande hårddisken vara en SATA eller vad det nu var och tydligen ska det spela någon roll när man köper en ny.

Skriver från mobilen, så det är svårt att få med all info. Skratta inte för mycket åt mig. Jag har andra kvalitéer som person, jag lovar. ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..