Tänkte uppgradera dessa processorn och grafikkortet. Dessa har jag idag
amd radeon hd 6800 series / Intel core i5-2500k @3.30ghz
Tänkte bara förbereda mig lite efter vad jag ska spana efter, kan ingenting om datordelar..
Vill ju ha ett amd grafikkort och intel processor..
Jag är redo att betala totalt max 8k för dessa två saker TOTALT.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Läste inte allt för noga. Men två saker reagerade jag på, en gillar jag. En annan känns irriterande.
Flying Mounts: Snälla bort med skiten, jag tycker det är totalt jävla värdelöst. Fråga mig inte varför, men jag känner bara att det är total avsaknad av den WoW känslan man fick i början av riktiga.
Argent Dawn tillbaka, mycket bra beslut. Har alltid gillat saker som har med dom att göra.
Angående glyphs. Kommer det bli ungefär som jewelcrafting tro? Att man bara kan göra vissa glyphs för sig själv som är lite bättre, eller kan allt säljas på ah?
Ta bort flying mounts helt snälla, jag vill ha tillbaks känslan av att springa runt och utforska som i pretbc. Dessutom möjligheten att kunna ganka.
Allt annat låter faktiks riktigt kul. Speciellt att 10man instancerna kommer att vara för sig själva istället för att vara "lesser".
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Lixom palla flyga runt med ett mount som om det vore pearl harbor och peppra ner sina motstååndare ! det vart droppeN2k
Flying Mounts: Snälla bort med skiten, jag tycker det är totalt jävla värdelöst. Fråga mig inte varför, men jag känner bara att det är total avsaknad av den WoW känslan man fick i början av riktiga.
Argent Dawn tillbaka, mycket bra beslut. Har alltid gillat saker som har med dom att göra.
I så fall rollar jag jewelcrafting dirr.
Allt annat låter faktiks riktigt kul. Speciellt att 10man instancerna kommer att vara för sig själva istället för att vara "lesser".
För dåliga updates för ens vara i närheten av vad WAR kommer åstakomma.
Slutade med World of warcraft i och med Wrath, tänker inte börja igen.