Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
har en 60 hz här hemma som det inte är några fel på men åkte förbi till en polare som lanar just nu o prova hans nya skärm, denna : https://www.komplett.se/aoc-24-led-g2460pqu/775713
jag fick stånd, ALLT FLYTER PÅ SÅ HIMLA MYCKET SKÖNARE
ett exempel, på en 60 hz skärm så kan du se musen lagga fram när du drar myspekaren över skärmen fort, men det kan man inte med en 144 hz skärm, nu kommer det komma någon som bara oj bättre muspekare för 2000 kronor värt'' för att dom är sossar och inte har råd med en sån skärm, men man ser skillnad i allt, cs, wow, lol ALLT!
#9 där kom han, han som inte bryr sig och som är så cool! och så jävla ledsen för att han inte har råd med en 144 att han ska klanka ner på ALLA som funderar på att köpa den så att han mår bättre över att en till ochså har en skitskärm som han själv
han skrev att han blev illamående då han använde sin ANDRA 60 Hz skärm, dvs har han förmodligen redan en 120hz+ skärm, varför skulle han annars bli illamående?
Han har inte klankat ner på någon alls, fan ta och snyt dig grabben
#11 fattar du ironi din jävla inavlade get ??
''Mår illamående då min andra skärm är 60hz och ibland måste dra muspekaren över den, fyyy''
han skämtar om min kommentar då jag berättade att muspekaren flyter bättre över skärmen
hahaha asså så korkad man kan vara det är ju helt sjukt....
och dumförklara inte folk när du har lika många hjärnceller som ph deltagarna....
#15 eftersom jag skrev att musen flyter på SEN påpekade i samma kommentar att någon skulle göra narr av mig så var det ett enkelt missförstånd, eftersom han skrev en kommentar efter EXAKT som jag beskrev den
du är fortfarande dum som inte läser igenom kommentarerna innan
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
jag fick stånd, ALLT FLYTER PÅ SÅ HIMLA MYCKET SKÖNARE
ett exempel, på en 60 hz skärm så kan du se musen lagga fram när du drar myspekaren över skärmen fort, men det kan man inte med en 144 hz skärm, nu kommer det komma någon som bara oj bättre muspekare för 2000 kronor värt'' för att dom är sossar och inte har råd med en sån skärm, men man ser skillnad i allt, cs, wow, lol ALLT!
köp dig en sådan och låt ögonen njuta av den <3
gör alla en tjänst och lägg dig
han skrev att han blev illamående då han använde sin ANDRA 60 Hz skärm, dvs har han förmodligen redan en 120hz+ skärm, varför skulle han annars bli illamående?
Han har inte klankat ner på någon alls, fan ta och snyt dig grabben
TS: det är jävligt skönt!
''Mår illamående då min andra skärm är 60hz och ibland måste dra muspekaren över den, fyyy''
han skämtar om min kommentar då jag berättade att muspekaren flyter bättre över skärmen
hahaha asså så korkad man kan vara det är ju helt sjukt....
och dumförklara inte folk när du har lika många hjärnceller som ph deltagarna....
Läste inte ens din kommentar :(
du är fortfarande dum som inte läser igenom kommentarerna innan
Läste inte ens din kommentar :(''