×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med ljud

Postat av stolpen12 den 14 Oktober 2014, 14:38
5 kommentarer · 322 träffar
Heeeeej allihopa!

Min lillebrors kompis lirade på min dator i lördags när jag var ute, kommer tillbaka söndag morgon och märker att ljudet inte fungerar, han har lyckats knasa till det på något sätt när han försökte fixa min mikrofon som hade buggat....

Nu två dagar senare har ljudet kommit tillbaka till viss del, det knasar som faN! Problemet är att var 10 sekund så lägger ljudet av i 2-3 sekunder även fast det syns ljudvågor på volymkontrollen och sedan kommer det tillbaka, måttligt störande när man gibbar eller lyssnar musik, så tänkte höra med er om ni har någon aning om vad det är som spökar och hur man kan åtgärda det?

Den enda skillnaden jag märker på datorn är att ingenting ploppar upp när jag pluggar in headsetet till skillnad från förut när det kom upp en hel ruta med ljudrelaterade saker : ( Inget fel på headsetet heller kanske jag ska lägga till!

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..