Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn dör helt random under gibb

Postat av BARK1 den 3 Oktober 2014, 23:40
9 kommentarer · 558 träffar
Hejsan alla goa grabbar. Jag vill börja med att säga att den som löser mitt problem får en Statrak M4A1-S | Guardian FT = ca 25€

Under de två senaste månaderna har min dator dött lite som den vill, typ som om någon håller in startknappen eller liknande, all ström bara försvinner. Startar då om datorn på knappen och allt drar igång som det ska. (Inge bluescreen eller liknande när den dör) Ska också nämna att jag är 80% säker på att det bara hänt när jag spelat cs. Hur som helst, den har dött ungefär en till två gånger om dagen eller en gång på två dagar, men nu när min polare kom hem hit idag för att lana så har den dött ca fem gånger på två till tre timmar. Jag är inte så kunnig om el och shit men tänkte att grendosan kanske blev typ "överbelastad" eller liknande så jag stängde av polarens dator men problemet kvarstår. Jag har inte kollat temperaturen med något program men efter varje gång den dött så har jag känns i/på den och allt verkar som normalt (lite varmt ovanpå nätagget) men verkligen inte överdrivet varmt. Förstår inte heller hur problemet skulle kunna öka pga värme då det är exakt samma temperatur i rummet som alla andra dagar. (har öppnat fönster och så)

Som jag sa så är jag inte så kunnig gällande detta men jag skulle uppskatta stort ifall nån hade kommit med en eventuell lösning. Tack på förhand :)
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..