×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med tangentbord.

Postat av sunic93 den 21 September 2014, 08:26
0 kommentarer · 315 träffar
Jag satt och spelade spel, och så fungerade inte min vänstra SHIFT på tangentbordet för att göra t.ex stora bokstäver som D,Z,X,I med keybindnigs. Medans den högra SHIFT tangenten fungerade utmärkt.
Kan även nämna att musiken på min spotify pausades när jag använde vänster SHIFT och tryckte på de tangenter jag inte kunde få stor bokstäver på.

Efter en massa googlande hit och dit, så kunde det var allt ifrån att tangentbordet var sönder, till att det var någon komponent i datorn som höll på att krascha.

Jag prövade allt ifrån att installera om drivare till att starta om datorn med mera. Och med tanke på att jag sitter på en laptop och har kopplat in ett tangentbord undrade jag ifall om det var USB portarna först, eftersom att laptopens tangentbord fungerade helt utmärkt inga problem alls.

Men nu helt plötsligt så lyckades jag få allt att fungera igen, och förstår inte riktigt hur eller varför allt dog helt och hållet.

Någon som har förslag på vad det skulle kunna vara?
Om jag nu skulle vara med om samma problem igen, antar att det finns en hel del kommandon som ändrar keyboard layout. Men prövade allt ifrån SWE-ENG ingenting fungerade.

Windows 8, om det skulle vara till någon hjälp.

Tack på förhand.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..