Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Superbillig CS-dator

Postat av Westerlund. den 7 September 2014, 21:01
4 kommentarer · 366 träffar
Tjena alla madfraggers, hoppas ni har det bra där ute i cybervärlden!

Nu är det som så, att en annan har börjat skjuta counter-strike go men då jag inte äger någon stationär dator har jag fått traska till närmsta internetcafé när jag vill lira. Det håller ju naturligtvis inte i längden, det förstår ju vem som helst.

Det jag – en fattig student på blått 22-23 (lite osäker) – är på jakt efter är en supermegaultrabillig dator som ska användas endast till CS.

Jag behöver ingen cdläsare eller SSD. Det vore ju fint med ett ganska litet chassi men det kanske suger, vad vet jag.

Mina "krav" är: Cs ska gå att lira med någorlunda stabila 150-200 fps i 1600x1200 med allt på lägsta. Beakta att datorn bara är till för att pumpa fps till CS utan några andra program installerade.

Så jag ber om er hjälp, hur billigt kan jag få detta? Jag bygger datorn själv men är inte helt hemma på hårdvarumarknaden så lite rekommendationer vore ju fint!

Mit freundlichen Grüßen!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar