Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Avermedia live gamer HD funkar inte!

Postat av sammef den 6 Augusti 2014, 20:31
1 kommentarer · 211 träffar
Tjenare fragbite! Köpte mig en live gamer HD capture card idag, men har lite problem med den.

Satte i kortet försiktgt och lugnt i en PCI-E slot, startade upp osv installerade RECentral (programmet som följer med) Men då säger den "No device detected" i programmet. Så jag bytte till en annan port men ingen lycka på de heller.
Men den känner av kortet i windows enhethanteraren så tycker de är lite märkligt.

Kör även med dubbla skärmar så testade att avaktivera en skärm för läste på en annan tråd om de, men ingen framgång där heller tyvär.

Jag försöker installera alla drivers osv men de funkar inte för att de måste "måste" känna av kortet för att kunna installera alla drivers (ganska självklart). Har ingen aning hur jag ska gå till väga med detta problem, Har även skrivit till supporten på INET så fårse vad de svarar. Hoppas jag har förklarat ordentligt..

Tack på förhand! Mvh Samuel.
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..