1
Snyggt eller starkt?
Postat av Limfa0 den 8 Juli 2014, 14:04
6 kommentarer · 612 träffar
Tjena Fragbite! Jag ska införskaffa mig en till skärm, och har lite beslutsångest hur jag ska göra. Jag har i nuläget en 27" benq g2750 vilket är en rätt budgetanpassad skärm, 60hz men ändå full hd och fungerar bra. Dock vet jag inte om jag ska köpa en till 27" i samma stil så det ser stilrent och snyggt ut när de två står brevid varandra eller om jag ska satsa på en bättre skärm som är 24", 144hz och annan stil. 24" är denna: http://www.inet.se/produkt/2205197/acer-24-predator-gn246hlbbid-144hz-gaming
Jag tycker utan tvekan att det vore superskönt med en bättre skärm med högre refresh rate så att det går mer smooth i cs etc, men det skulle ju vara nice att ha det snyggt också. Hur skulle ni gjort? Om jag skaffar mig 24"-skärmen jag länkade kommer jag ju vilja ha den som main skärm, dvs i mitten eftersom det är den jag kommer vilja lira på. Det ser dock väldigt funky ut att ha en mindre skärm som main, och en större brevid.
Jag tycker utan tvekan att det vore superskönt med en bättre skärm med högre refresh rate så att det går mer smooth i cs etc, men det skulle ju vara nice att ha det snyggt också. Hur skulle ni gjort? Om jag skaffar mig 24"-skärmen jag länkade kommer jag ju vilja ha den som main skärm, dvs i mitten eftersom det är den jag kommer vilja lira på. Det ser dock väldigt funky ut att ha en mindre skärm som main, och en större brevid.
snyggt eller starkt?
20 personer har röstat