Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försämrad FPS!

Postat av Anders Bong den 13 Juni 2014, 12:42
2 kommentarer · 427 träffar
Har haft problem med datorn i ett par dagar nu, den gamla burken har inte varit som den brukar.. Jag har ägt datorn i snart ett halvår och har inte haft några sådana här problem förut. Det är så att jag har fått jävligt dålig FPS, innan låg jag aldrig under 200 utan låg rätt stabilt i 299 i icke-intensiva lägen (med fps_max 300 dvs). Nu däremot ligger jag på 200 som HÖGST och droppar ibland ner till 80 vilket såklart är helt ospelbart.

Min första tanke var ju såklart att det var CS:GO som spökade men efter att ha testat i LoL och diverse spel så har jag haft liknande FPS där.

SPECS: Grafikkort: Nvidia GeForce GTX 770
Processor: Intel Core i7 CPU 950 @ 3.07GHz
10 GB RAM (Blir ni klokare av att veta exakt vilket RAM-minne?)
Kan inte kolla moderkort atm.. står bara System manafacturer osv i dxdiag

Jag har frågat runt lite hos polare och i Yzn's stream just för att jag satt och var tilt över min dator så fick jag svaret att det kan vara RAM-minnet som är slut, vad tror ni om det? Och finns det isåfall ngt sätt att kolla det?

Hoppas ni kan hjälpa mig så fort som möjligt, droppade från Eagle igår bara för att jag laggade, så CS är inget jag kommer kunna spela förens detta är fixat.. Tack på förhand! Mvh Sandh

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..