1
Problem med Kingston SSDnow 300V 120gb
Postat av bonebreakerZ den 17 Maj 2014, 15:08
0 kommentarer · 223 träffar
Hallå, jag köpte en "Kingston SSDnow 300v 120gb" för några månader sedan som jag satt in och installerade i min dator, och snabbheten vart ju helt makalöst. Men nu igår faktiskt så satt jag och lirade lite Cs go med några polare, och så skulle jag tabba ner spelet och då helt plösligt så hängde sig hela datorn, kunna fortfarande höra dom andra i skype men kunna inte göra något annat på datorn, så jag fick stänga av den via power knappen, vart säkert samma sak 4 gånger på raken igår kväll, så jag ledsna och bara drog ur strömmen. Men idag så läste jag om att det är jätte många som har haft samma problem, och då har dom sagt att det är sdd hårdisken som är boven i det hela, så idag så satt jag i den gamla vanliga hårdisken och formaterade om datorn och allt, och än så länge har den inte hängt sig.
Så min fråga är om det är någon som har haft en exakt samma sdd som jag och som har haft samma problem?
Så min fråga är om det är någon som har haft en exakt samma sdd som jag och som har haft samma problem?