Tja boys!
Det är så att jag har lånat ut datorn till min bror de senaste veckorna då han hjälpte mig med lite annat. Men i vilket fall så har jag gibbat lite Lol då och då utan några som helst problem, ligger stadigt på 250 fps, firefox och skype flyter på snabbt som vanligt och allt fungerar prima! Till problemet, nu idag när jag testa köra ett game på lol låg jag mellan 20-40 fps, segt som fan, kunde inte röra mig i teamfights osv. Samma med firefox, sjukt jävla segt, tog typ 10 sec att logga in här, vilket brukar gå på nolltid.
Det är inte något problem med nätet, har testat på bredbandskollen och hade inget lagg överhuvudtaget in-game på lol. Testat chrome också, lika segt där. I princip allt du gör på datorn tar sjukt mycket längre tid, startar cs mycket långsammare, steam och i princip ALLT. Så sjukt irriterande.
Notera att jag inte har några retardinställningar som 20 fps cap eller vertical sync på.
Någon som kan veta problemet? Vet inte om han har installerat något nytt program som fuckar upp datorn eller inte.
Intel core i5 2500k 3.30 ghz, 8gb ram, Geforce 660 Ti
Ty på förhand!
Du kan antingen låna av en kompis eller ladda ner olagligt. Men jag tänker inte hänvisa dig till något som bryter mot svensk lag, för då får man sig en fet ban!
För det är ju en Asus låda med massa asus grejer i bara.
Sen när jag googlar så säger folk att de har cd keyn till windows bak på datorn men jag har ingenting alls där.