1
MacBook-köp! Hälp me!
Postat av kitler den 4 Maj 2014, 01:27
6 kommentarer · 187 träffar
Hallå fbare! Är på jakt efter en MacBook Pro alternativt Air, kommer från PC-världen och har rätt så 0-koll på vad jag behöver för hårdvara egentligen! Vet att jag inte köper lösa delar, men det jag kommer använda datorn till är att titta på film vid eventuella resor, all vardagssurfning, från youtube till att läsa om nyheter, narkotika mm (flame on xD). Pula med musikprogram och kanske t.om videoredigering. Vill att detta ska flyta på bra, inget lagg vid uppspelning av 1080p-filmer, ja det ska flyta på helt enkelt :) Så om någon har något att säga så är det varmt välkommet.
Något som jag redan bestämt mig för att det nog är en 13" jag vill ha då det känns som att 11" blir lite för litet(!?) Nytt som begagnat spelar väl inte så stor roll, huvudsaken att jag vet vilka komponenter jag behöver till det jag vill göra. :)
Så kom igen nu grabbar, hjälp mig!
/ Mvh Kitte-Kitler!
Något som jag redan bestämt mig för att det nog är en 13" jag vill ha då det känns som att 11" blir lite för litet(!?) Nytt som begagnat spelar väl inte så stor roll, huvudsaken att jag vet vilka komponenter jag behöver till det jag vill göra. :)
Så kom igen nu grabbar, hjälp mig!
/ Mvh Kitte-Kitler!
PC eller Mac?
15 personer har röstat