Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Krångel med ram minnena

Postat av hxn den 20 Februari 2014, 03:56
5 kommentarer · 634 träffar
Hej jag har alltid haft problem med ram minnena på min nya dator ja har alltid kunnat ha 1 minne och det har funkat bra men när ja ska sätta i det andra har det aldrig funkat som det ska jag kan inte ha dom i vilka slots som helst då för då startar datorn 5sec sen dör och startar bara om sig hela tiden ja kan bara ha dom bredvid varandra. funkar bara när ja har har dom brevid varandra i 2st specifika slots funkar inte annars sen när ja väl kmr in i datorn när ja har 2st minnen igång då buggar datorn antingen bluescreenar den elr så kan ja inte spela spel står typ saknas spelfiler sen kraschar webbläsaren hela tiden datorn buggar allmänt mkt vad kan det bero på? det kan väl inte va att det drar för mkt el för då borde väl inte datorn starta och ja kmr in i windows?
här är en bluescreen fil ja fått vet inte hur man gör med dom: http://speedy.sh/5SRK8/021914-4430-01.dmp

Speccs:

Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP RÖD
i5-3570k
Z77A S03
nvidia geforce gtx 660
samsung ssd 840 120gb
corsair cx 500m

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..