Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SteelSeries Rival + Annat

Postat av 4n73 den 22 Januari 2014, 16:41
9 kommentarer · 555 träffar
Hejsan! Jag har nu haft min mus i ungefär lite mer än 2 veckor nu och jag kan inte komma på hur man ska göra för att få ut max av den så att den är fri från mouse acc helt och hållet, buggar och allt det där. Bör man strunta i att ladda ner programvaran? Kan detta göra att den buggar eller annat? Igår formaterade jag datorn och strunta i att installera programvaran, det känns väldigt annorlunda. Jag har upplevt att alla mina möss på senaste inte varit stabila, det är som att snabbheten/mouse acc cpar och ändrar sig beroende på massor olika saker som inte alls har med musinställningar att göra. Det kan vara att den ändrar sig på grund av omstart av datorn/programvara/nertabbning. Kan aldrig sätta fingret på vad det är men nånting gör att något ändrar sig. Förr när jag spela 1.6 så var det likadant hela tiden oavsett vad man gjorde, fram tills att musen blev lite gammal och sensorn blev sliten. Något som vet vad detta problem kan bero på? Nu när jag omformaterat datorn och struntat i programvaran till musen så känns en aning "vobbligt" vet ej hur jag ska beskriva det. Men när man drar hetsiga rörelser så är det väldigt bra precision, men det känns en aning vobbligt. När jag hade programvaran så kändes det inte vobbligt, det kändes mer som att det "flöt", cleant helt enkelt. Jag vet inte om det beror på programvaran eller annat? Ska till stan nu så hinner ej skriva mer, hoppas jag fått lite svar när jag kommer hem.

Tack för hjälpen! Blev en grötig text.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..