Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med datorbygge! 15-20k

Postat av kallstream den 5 Oktober 2013, 14:10
1 kommentarer · 121 träffar
Hallå boys!

Ruggigt sugen på att skaffa mig en gamingdator igen efter att ha varit inaktiv på PC-gaming fronten i ett par år. Har numer ingen större koll på hur man bygger riktigt och vad man ska ha för delar i en gamingdator.

Har satt ihop ett helt paket men som sagt vill jag har hjälp ifrån er att eventuellt justera och fixa det så att jag dels får en dator som fungerar men även kanske pressa priset lite.

https://www.komplett.se/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1323294&su=aa0ad1d5-08e8-4169-aacc-609bd69cfb5a

- Jag vill ha en dator som står sig väldigt högt idag och något år framåt. Alltså ska den i dagsläget kunna maxa alla spelen så som BF4.
- Vill ha en 100+ hertz skärm med låg ms, kollat på XL2420T pga. 3d därför har jag även 3d brillor med i paketet.

Budgeten jag hade från början var 15k men den har jag själv inte lyckats hålla, men kanske finns det något som jag valt fel eller gjort tokigt? Vore schysst om ni kom med lite råd och rön innan jag slantar upp 20k!

Tack!
Föregående tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..