Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Operativsystems problem HJÄÄÄÄLP!

Postat av BARK1 den 3 December 2013, 10:16
8 kommentarer · 353 träffar
Tjena, jag har åkt på ett lite problem när jag skulle installera om windows 7 på min pc. allt flöt på jätte bra som vanligt fram till sista steget "slutför installationen" där bara hängde sig allt och stod still i flera timmar. tillslut så statade jag om datorn och nu är jag fast. Det står Startar windows när jag startar som vanligt, men sen kommer det upp en ruta med texten "The computer restarted unexpectedly or encountered an unexpected error. Windows installation cannot proceed. to insall windows, click OK to restart the computer, and then restart the insallation" så jag gör som det står, jag trycker på ok och startar om, men jag kommer bara tillbaka till samma jävla sak igen. kommer ingenstans. fick en tanke om att om jag kanske har skivan i när jag startar datorn så kanske det kommer upp typ "tryck på valfri knapp för att installera" eller något liknande, men nej.. Någon som vet vad jag ska göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..