Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Begagnad Dator?

Postat av NAWNO den 20 November 2013, 20:05
14 kommentarer · 588 träffar
Tjenare!

Jag har redan en relativt bra dator som jag har som min ordinarie dator så att säga, men är nu ute efter en "extradator". Anledningen till detta är att jag bor på ett internat och åker hem vissa helger, men eftersom jag är en gamer och behöver en stationär dator som kan skicka ut 120hz, men ändå inte kan släpa min vanliga dator fram och tillbaka är jag då ute efter en till. Datorn ska alltså inte vara en monsterdator, utan en dator som är så billig som möjligt.

Därför tittar jag mestadels på en beg dator, eventuellt köpa beg delar och sätta ihop? För en ny dator lär ju aldrig funka, men den budget jag tänker lägga ut på den, haha.

De enda kraven jag har är:
*DVI utgång för att kunna koppla in och använda en 120hz skärm.
*Klara CS:GO bra. Counter-strike: Global Offensive alltså.
*Så billig som möjligt.

Så var hittar jag en sådan dator? Känns som att de bara säljer en massa skit på blocket och dylikt? Och skriver att det är en "GRYM SPELDATOR" och så är det gamla skitdelar.

Så vart ska jag leta?

Annars om det är någon här som har en sådan dator stående så kan ni ju skicka mig ett pm :)

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..