1
Lillebror ska köpa stationär dator.
Postat av ethics den 19 November 2013, 19:56
18 kommentarer · 623 träffar
Tjena. Min lillebror har börjat lira lite cs nu under de senaste året, men han har inte riktigt fastnat för det då han har spelat andra spel som Lol osv. Han har alltid haft mina gamla laptops som jag inte använder, bra grejer är det men inte speciellt skönt att spela på laptop.
Men nu ska jag komma till saken. Han ska köpa en stationär dator nu mot jul, han spelar CS:GO, 1.6 och call of duty serien. Budget är väl runt 8000 skulle jag gissa. Jag kan en del om datorer och så men jag vill att den ska vara så optimal som möjligt för det priset.
Så ni som kan, får gärna sätta ihop en bra dator till priset av 8000 exkl. skärm, OS och gear.
Men nu ska jag komma till saken. Han ska köpa en stationär dator nu mot jul, han spelar CS:GO, 1.6 och call of duty serien. Budget är väl runt 8000 skulle jag gissa. Jag kan en del om datorer och så men jag vill att den ska vara så optimal som möjligt för det priset.
Så ni som kan, får gärna sätta ihop en bra dator till priset av 8000 exkl. skärm, OS och gear.