Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Datapaket - Kanske köps imorgon (idag)

Postat av ezac den 25 September 2013, 02:11
18 kommentarer · 517 träffar
Go'natt Fragbite!

Eftersom jag är ledig imorgon så sitter jag upp sent inatt. Men mitt i filmen så kom jag på att jag skulle göra en SISTA tråd där jag vill ha raka svar på hur jag ska göra.

Har satt ihop en dator delves på INET men många av komponenterna ska jag KANSKE köpa från quizcore.se då dom är 100-300kr billigare med vissa saker, men har istället lågt utbud. För jag tjänar 803kr på att köpa det jag kan från quizcore istället för att köpa ALLT från inet, men jag klurar fortfarande på det.. Allt är nytt iaf förutom min CD-läsare som jag behåller från min gamla.

Men det här är paketet
http://www.inet.se/kundvagn/visa/3931412/allinone

Har bollat lite på andra trådar/forum och även med vänner. Men det känns som att detta är slutpaketet i det hela. Men vill ändå göra en sista bara för att kolla om någon ängel kommer fram och klämmer ut något smart eller bara säger att den är bra som den är!

Iaf så är ett utav målen att jag ska kunna spela BF4 på den när det kommer. Men det ska ju inte vara några problem.

I övrigt.. Vad tycker ni?

fråga. Köpa allt från INET eller spara 803kr och beställa från två hemsidor? (leveranstid är ungefär detsamma)

På återseende och godnatt!
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..