Tjena! Tänkte beställa denna
http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10786
Någon som är kunnig och kan tycka till? Behövs nåt bytas ut? (Förutom att ta bort tangentbord & högtalare från paketet)
Jag vill kunna spela nya spel på hög grafik, och csgo vill jag gärna spela på högsta utan några som helst problem. Just nu ligger jag på 60fps standard på lägsta..
Min dator är 4 år gammal och inget är uppdaterat så det är lika bra jag köper en ny.
Ty på förhand!
Varför kan dom inte bara knacka på ifall det är lite högljutt och säga "Tjena, jag försöker sova mitt på dagen. Har du lust att sänka?"
Sedan kanske de är rädda att ni ska vara våldsamma ifall de kommer och knackar på. Du får väl på något sätt visa att du är en snäll och icke våldsam människa som går att prata med. Hur vet jag inte :P
Men det absolut sorgligaste är att vi aldrig haft ett "stökigt kalas" utan vi har liksom bara suttit och spelat ett öl-spel eller nått samtidigt som vi lyssnat på musik under pratnivå, jag har två sketna logitech högtalare och stängt av basen till och med så att det inte ska höras..
EDIT: Ringde han som bodde där innan och frågade hur han hade haft det, han hade också fått en anmälan och faktura i brevlådan lol..
Dom står säkert och kollar genom nyckehålet i väntan om att dom ska se att jag har besök och ringer och klagar bara för att vara dryga :/
#409 Vilken ort reppar du.
Jag kände din närvaro uppdatera sidan :)
För att jag blejza den
#421 Men will be mint
Varför är skolmaten alltid i klass med kattspya med bajs?