1
Vilket 4G är bäst?
Postat av NAWNO den 17 September 2013, 23:37
24 kommentarer · 460 träffar
Tjenare! Jag har inte längre något val. Folk på mitt internat fortsätter att tanka på vårt WIFI och det är helt ospelbart så därav behöver jag köpa ett 4g nu. Frågan är vilket jag ska ha? Om jag ska ha comviq,telia, tre eller vad det nu finns för något? De har ju olika erbjudanden.
Vad rekommenderar ni?
Har nämligen beställt ett från TRE, men såg nu att de bara ger upp till 64mbit /ner medan comviq och telia osv ger 80mbit.. Så har lite ångest, men viktigaste är att det fungerar bra att spela på och ger bra ping :) Är tre då ett bra alternativ, eller vilket ska jag ha?
Bor utanför sala på ett internat, om det är viktigt och enligt täckningskartorna verkar jag ha "bra täckning", så att säga. Men vilket av alla dessa 4G ska jag ha?
HJÄLP tack!
Vad rekommenderar ni?
Har nämligen beställt ett från TRE, men såg nu att de bara ger upp till 64mbit /ner medan comviq och telia osv ger 80mbit.. Så har lite ångest, men viktigaste är att det fungerar bra att spela på och ger bra ping :) Är tre då ett bra alternativ, eller vilket ska jag ha?
Bor utanför sala på ett internat, om det är viktigt och enligt täckningskartorna verkar jag ha "bra täckning", så att säga. Men vilket av alla dessa 4G ska jag ha?
HJÄLP tack!