Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

GPU går aldrig upp i load

Postat av facer92 den 8 September 2013, 00:22
12 kommentarer · 401 träffar
Hej.
satte ganska nyligen i ett nytt grafikkort i lådan. Men den la loadar inte högre än 50% när jag spelar CS:GO, och jag får fps-dips. Och vad jag har märkt så flaskar inte processorn. Fick ett tips om att jag skulle höja antrosopisk filtrering osv, ni vet dom dära inställningarna, för att få kortet att jobba lite. Och har dessutom energiskiten på "Föredrar maximal prestanda" Och mycket riktigt, fick högre FPS, bättre flyt och bättra kvalle. Men still, den loadar bara 50%, får toppar runt 65%. Men inte mer. Vad är meningen med att ha ett bra grafikkort om man inte får uttnyttja det?
Temperaturerna vid dessa sets är låga som fan. Fanspeed på typ 60% när jag spelar och ligger runt 30C, (har gjort en kurva i afterburner)
Specs:
EVGA GTX 670FTW
ASUS M5A87
AMD FX ZAMBEZI 6100 3.6
Corsair 750w
Corsair vengeance 8gb
HDD 500
ALLA DRIVRUTINER ÄR UPPDATERADE.
glömt nåt?

Mina frågor: Varför går den aldrig högre i load? Går det att få den i högre load?

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..