1
Internet/Router DC
Postat av Mittlivsom1337 den 3 September 2013, 04:23
7 kommentarer · 209 träffar
Tjena boys n' girls har en D-Link http://www.dlink.com/se/sv/home-solutions/connect/routers/dir-645-wireless-n-home-router-1000 som jag har ett problem med. Det är så att när jag kör med den i kopplad så dcar mitt internet cirka varje timme som går ungefär samma tid punkt in på nästa timme då. Jag har även prövat köra en del andra routers och då får jag samma problem också.
Har även kört med två olika som BBB skickade till mig och problemet kvarstår. Då jag kör med kabeln direkt ifrån uttaget så funkar allting prima utan en enda DC.
Jag har svårt och tro att det är något med datorn eller virus. Rensa datorn 2x gånger för att vara utan virus och problemet kvarstår även då jag kört med andra datorer inkopplade ensam på routern.
Jag har slut på idéer nu någon som har ett nytt förslag på vad jag kan testa?
Tillägger: BBB har haft en tekniker här och det hittar inget fel säger de/Teknikern kunde inte hitta något fel.
Har även kört med två olika som BBB skickade till mig och problemet kvarstår. Då jag kör med kabeln direkt ifrån uttaget så funkar allting prima utan en enda DC.
Jag har svårt och tro att det är något med datorn eller virus. Rensa datorn 2x gånger för att vara utan virus och problemet kvarstår även då jag kört med andra datorer inkopplade ensam på routern.
Jag har slut på idéer nu någon som har ett nytt förslag på vad jag kan testa?
Tillägger: BBB har haft en tekniker här och det hittar inget fel säger de/Teknikern kunde inte hitta något fel.