Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hårddisk

Postat av starflash den 10 Maj 2013, 00:04
8 kommentarer · 113 träffar
Hej fragbite.

Jag har ett problem gällande min externa hårddisk. Det är en Samsung s2 750gb 2.0 Usb som har funkat perfekt sedan jag köpte den för cirkus ett halvår sen. Min bror lånade den i max 10 min och drog över några bilder sen när jag skulle koppla tillbaka den igen så börjar den lysa, skivan kör på och det låter till i högtalarna så det verkar som att datorn hittar hdd'n. Sen händer det inte ett skit. Efter 2min så sltängs den av.

Vad är problemet? Har kollat överallt i hårdiskhanteraren men den hittas fan inte.. Blir fruktansvärt less på detta då man vill att det ska fungera som det alltid gjort..

EDIT: Den finns i Enheter och skrivare där den står som oidentiferad enhet och när jag felsöker den så kommer detta upp "Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)"

Tack på förhud!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..