Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator problem med (Endast dota 2)

Postat av Punchbear den 23 Mars 2013, 01:57
6 kommentarer · 314 träffar
Hej Fragbite.

Min dator är 3 år gammal och glans dagarna är väl över. Dock så kan jag spela spel på bra inställningar. Alla utom Dota 2.

Spelar just nu bara Cs:Go och Dota 2. Båda har samma motor och har för mig att Go. är mer krävande.

Det som händer är att jag fryslaggar hela tiden. Mitt Internet är helt okej och det har ingenting med det att göra (vad jag vet såklart). 2-5 sekunder är standard och det konstiga är ju som sagt att jag kan spela många andra spel utan problem.

Bör sägas att jag har testat alla Inställningar (även de sämsta) utan progress. Omformaterat har jag gjort samt laddat ned nya drivrutiner. Sökt efter virus har jag gjort samt stängt av brandväggen helt. Fläktarna fungerar och har testat allt på prestanda genom Catalyst Control Center.

Har haft detta problem i ca. 1 månad och en ny dator just nu är inte inplanerat.

Problemet dök ju upp bara helt tvärt och är ganska "clueless".

Med mina komponenter så ska jag kunna spela dota 2 utan lagg, på högsta. Men icke!

Snälla hjälp mig på alla sett det går.

(Skype med någon vettig person skulle vara uppskattat, ifall nu han/hon har råd att ge).

Mvh. Punchbear.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..