Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Reverse ATX Konfiguration.

Postat av cr0mecat den 20 Mars 2013, 10:43
2 kommentarer · 434 träffar
Hejsan allihopa. För ett par veckor sedan så köpte jag en dator på siba, en HP Pavilion p6-2462EO. Orsaken till att jag inte byggde en själv är för att jag inte har så stor erfarenhet med vad man behöver för delar och var de ska vara någonstans. Jag planerar att upgradera grafikkortet och ram etc. Och så vill jag ha ett nytt chassi till den. Jag hittade BitFenix Prodigy Svart mITX ( http://www.inet.se/produkt/690 1700/bitfenix-prodigy-svart-mi tx ) och planerar att köpa den så fort jag har pengar. Mitt problem är att jag har tydligen en såkallad "Reverse ATX Configuration" och jag förstår inte riktigt vad det går ut på. Vad jag vet är att man öppnar mitt nuvarande (original) chassi från höger sida om man sitter framifrån, och så sitter moderkortet på vänster sida. Är det bara att vända uppochner på hela moderkortet om jag skulle köpa ett annat vanligt chassi?
Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..