Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Du har en knapp för bios och en för botfrikvensen, hitta rätt knapp bara ;) Har för mig att på HP så är de 2 knappar, fast de kanske bara va på nån gammal HP laptop man skulle hålla in FN och en knapp till!
Edit: Googla på din model och vad du söker efter så hittar du säkert något forum där någon skrivit det genast!
Funkade med F8 då fick ja upp en lista och jag valde Felsäkert läge, men jag trodde man kom in i datorn utan att logga in? för min farsa har fått en dator från jobbet och de vet inte lösenordet och jag hörde att man kunde starta datorn i felsäkert läge och ändra lösenord? Någon som kan något om detta?
nej det är fortfarande lösenord. Om du ska ta dig förbi ett lösenord så behöver du en slags bootskiva där du kan boota ifrån och göra inställnignar i ditt operativsystem så som att byta eller ta bort lösenord. Annars rekomenderar jag att helt enkelt bara formatera om datorn så existerar inte längre lösenordet ;)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Edit: Googla på din model och vad du söker efter så hittar du säkert något forum där någon skrivit det genast!
#8 det är en stationär
tryck delete för att komma in i BIOS. sen ska det finnas en inställningi advanced BIOS/chipset feutres "USB-keyboard [Disable] "
ändra till enable, sen ska det fungera och trycka på F8...