Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpte headset - förstörda utgångar?

Postat av Dinken den 5 Mars 2013, 21:40
3 kommentarer · 158 träffar
Hej på er. Straight to the point, jag satt och slösurfade när jag såg ett erbjudande på komplett; http://www.prisjakt.nu/produkt .php?p=542907 var på 55% rea.

Inte ett headset som jag normalt skulle ha köpt, men eftar att jag suttit med Siberia V2 sedan det kom ut så kände jag för något nytt och drog ett spontanköp då det var så himla billigt.

Först funkade det bra efter att jag fixat drivers etc, kompisarna på TS sa att micen lät skitbra och ljudet var enligt mig jävligt nice efter att man lekt lite med ljudeffekterna i softwaren som kom med.

Men sedan kom mitt problem, efter att man tappat anslutning mellan USB-transmittern och headsetet och sedan återanslutit så lät micen som ett bubbeltian-köp från polen och ljudet började knastra. Sjukt jobbigt. Fuck this tänkte jag, och satte i mina andra hörlurar igen. Knastrigt ljud där med. Avisntallerade drivrutinerna till det trådlösa headsetet och skippade trådlösa headsetet helt - problemet kvarstod.

Har nu formaterat datorn i hopp om att bli av med det djävulska knastret men det var kvar. Mina andra hörlurar satt i uttagen där bak på datorn när jag höll på med det trådlösa headsetett så jag satte mitt vanliga headset front-uttagen och inget knaster i ljudet nu.

Kan det ha fuckat upp mina uttag? Jag vet att det låter sjukt osannolikt och allt men jag har faktiskt ingen jävla aning vad som har hänt.. någon som har varit med om något liknande någon gång? :/

Tack på förhand.

Ska förövrigt skicka tillbaka skiten till komplett och få pengarna tillbaka.
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..